A P5 utilitzem els Ipads per treballar la consciència fonològica. A l'aula la treballem amb gran grup amb un vaixell que va carregat de les paraules que tinguin el so que estiguem treballant en aquell moment. Cadascú en diu una i entre tots decidim si té o no el so que hem dit.
Amb els Ipads sortim en busca d'aquests sons i ho fem en parelles per tal de treballar la interacció amb els companys i companyes, el cooperativisme, l'autonomia i el fet d'ajudar i ser ajudat.
P5A
La classe de P5A buscaven coses que tinguessin el so "u". Han començat a fer fotos per parelles i havien de fer-ne 5 cadascú, després en una fitxa les han escrit conjuntament.
S'han adonat que han fet fotos a noms que hi havia la lletra u però que oralment no sonava, com Guillàs, Guisla,...
P5B
La classe del Guillàs també ha buscat paraules que tinguessin el so "u". Podien sortir fora de l'aula, o podien ser objectes de la mateixa aula. Hem treballat per parelles i la consigna ha estat que havien de buscar 10 paraules, cinc cadascú. Un cop teniem fetes les fotografies buscàvem un lloc ben còmode per tots dos i hem escrit el nom dels objectes als quals hem fet les fotos. Ens hem ajudat, ja que tots dos havíem de tenir la fitxa ben feta per donar-la per acabada.
P5C
La classe de les Cornèlies ha buscat objectes amb el so "p". També ha pogut sortir per buscar el so a fora el passadís i els nens i nenes havien de buscar deu objectes amb el so "p" per després poder-lo escriure conjuntament a la fitxa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada