dilluns, 26 de març del 2018

Els millors amics

Aquesta setmana hem parlat de què cal fer per ser bons amics.

Primer escoltem i mirem un conte d'uns animals que ens demostren com ho fan ells per ser bons amics.



Aleshores hem parlat de que podem fer nosaltres per bons amics. Cadascú ha pensat una mica i...




P3A

MANE: Un petó.
ELSA L.: Ajudar a posar les sabates
ADRIÀ M.: Fica'ls-hi música per ballar
ALEX: Ajudar a posar la jaqueta i la bata
ALIZE: fer abraçades
MAX: Ajudar a penjar el nom
MARC. Si cauen els porto al metge
JAN: Abraçades i petons
ONA: Jugar
CLÀUDIA: Fer massatges
PAULA: Li faig abraçades
ROGER: Deixo les joguines
ALBA: Portar la jaqueta i la bata
ORIOL: Que juguin amb mi
LAIA R.: Els poso la foto
VALÈRIA C.: Faig petons i també ballo amb tots els amics
MARTINA: Una abraçada molt forta
LAIA C.: Jugar amb ells
VALERIA M.: Si se caen jo li dono la mà i juguem
JAUME: Si corren molt ràpid els ajudo si cauen i penso una altra idea per ajudar-los
AMADOR: Una abraçada
JÚLIA: Abraçades
ADRIÀ S.: Els dono la mà
MARTÍ: Estimar
ELSA C.: Vigilo que no es caiguin al tobogan i si cauen porto una tirita


P3B

GORKA: Li dibuixo un cotxe de Rayo McQueen a la meva germana
TELMA: Li llegeixo contes a la mama i ella a mi
MATEO: Quan s'enfada la mama li dic que respiri profund
AINA: Jo paro la taula i poso el dinar
IVET: Jugo amb l'Aran amb les joguines perquè es posi content
GALA: Ajudo a posar el "pañal" a la Gina perquè es fa caca
MARTINA C: Ayudo a cocinar
ARNAU: A fregar plats a la mama
LIA: A poner en la alfombra los abecedarios
MARIA: Al papi a poner los cereales, una cuchara y leche
MASSI; A mamá
CARLA V: El papa i jo retallem i ens ajudem tots dos. Vaig ajudar a la mama perquè li vaig fer magdalenes de xocolata
ÀLEX: Jo apreto el peu i el papa "conduce" amb les claus
CARLA A: Ajudo al papa a recollir els contes
JANA: Ayudo a la mama a sacar las perras
MIQUI: Al papa
LAIA: A la mama
BRU: Ajudo als meus amics: quan es fan mal parlo amb ells
CLARA: A donar menjar als cavalls al papa
PAU: Ajudo al papa a posar el cotxe al seu garatge
MARTINA G: A la mama i al papa a fer un puzzle de l'Elsa i l'Ana


P3C

GUILLEM: Jugar amb el Víctor L.
ARNAU: Comparteixo la pala gran i la regadora.
EVAN: Comparteixo les coses amb l'Iker.
LUCÍA:Comparteixo el menjar con mi hermanito.
LAIA: Comparteixo amb la Maria el menjar de la sorra.
SARA A: Comparteixo amb el meu germà.
JOAN: Comparteixo les coses.
SARA N: Doy la mano a la Lucía.
SOFIA: Abraço els amics.
MARTA: Comparteixo.
CLAUDIA C: Comparteixo la sorra.
IKER: Jugo amb L'Evan.
ÈRIC: Comparteixo
HUGO: Jugo amb el Víctor L.
VÍCTOR F: Faig petons i comparteixo les pales.
NOA: Comparteixo les joguines i el menjar però la meva germaneta no pot menjar el meu menjar.
ARIADNA: Li deixo la cullera a l'Emma
MARIONA: Comparteixo la pastanaga amb els meus pares.
EMMA: Comparteixo amb l'Ariadna i li faig abraçades i petons.
VÍCTOR L: Abraço al Guiu.
CRISTINA: Amb la Laia i la Claudia A. jugo.
GUIU: Faig petons al Víctor L.
CLÀUDIA A.: Faig abraçades i petons
ANNA: Ajudo al Chuan.
XABIER: Jugo amb el Guiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...