dilluns, 11 de desembre del 2017

Així són les parades a P3

Ja hem començat a fer parades: les nenes i nens poden escollir entre 5 parades diferents:


1- PARADA CAVALLET DE PINTOR

En aquesta parada descobrim una nova manera de pintar. Com ho feia en Jaume Malaret, amb un cavallet de pintor. Això vol dir tenir el paper dret i no estirat sobre la taula. Abans de començar parlem que els pintors primer decideixen que volen pintar. Tanquem els ulls i pensem el que pintarem. Cadascú pinta el que vol: princeses, cotxes...
El segon dia tornem a pintar però aquesta vegada observem unes fruites de la tardor. Raïm, taronges, llimones, castanyes i un moniato. Entre tots decidim els colors que necessitarem per pintar: taronja, groc, verd, marró i rosa. Obrim els nostres ulls de mussol i observem molt les fruites que hem de pintar.

1a setmana


P3 Parada cavallet de pintor 1a Setmana


2a setmana

Parada cavallet de pintor 2ª setmana

3a setmana

P3 cavallet de pintor 2a setmana 17-18

4a setmana


P3 cavallet de pintor 4a setmana





IMG_1979

5a setmana


Parada cavallet de pintor 5

IMG_2844

2- PARADA EXPERIMENTEM


Una caixa i imaginació és el què fa falta per participar a la parada d'experimentar. L'objectiu: transformar una caixa en allò que vulguem. Per a fer-ho disposem de pintura, cola i materials diversos per poder representar allò que ens proposem; i sobretot, ganes de passar-ho bé i de compartir una bona estona,

1a setmana

Experimentar 1


2a setmana


parada experimentar 2


3a setmana

Experimentar 3

4a setmana

parada d'experimentar 4 

5a setmana


parada experimentar 5


3- PARADA D'ART

A la parada d'art treballem en Jakson Pollock, pintor americà que utilitzava la tècnica del dripping (gotejos, esquitxades i regalims que després manipulava amb pals). Feia quadres de grans dimensions que col·locava a terra perquè deia que així es trobava més a prop i podia treballar des dels quatre costats.
Després de fer aquesta introducció anem a buscar el paper, triem el color i seguidament ens posem a pintar.
A la segona sessió cadascú tria un tros del quadre, hi enganxem la signatura del pintor i per acabar ho posem en un marc.


1a setmana

Art 1



2a setmana

P-3 Art 2

3a. setmana

art3

4a. setmana

P-3 Art 4

5a. setmana


Art5  

4- PARADA SENSORIAL

L'objectiu d'aquesta parada és experimentar amb els sentits i descobrir les possibilitats que té cada un.
El primer dia conversem sobre els sentits en general (què són, quants en tenim, a on els tenim, per a què seveixen i com es diuen algunes de les sensacions que percebem a través dels sentits) i tot seguit ens posem en acció.
EL TACTE: juguem amb la capsa del toca-toca i hem d'esbrinar quin objecte s'amaga a dins. Experimentem amb diferents textures.
LA VISTA: juguem a guiar el companys, a observar diferents materials i descobrir quin objecte ha desaparegut. Observem i manipulem diferents ampolles visuals. També intentem "mirar" un conte anomenat "El llibre negre dels colors" amb els ulls tancats, només tocant amb les mans.  
1a setmana

pr parades


2a setmana

P3 SENSORIAL 2 SETMANA


3a setmana

P3 SENSORIAL 3r setmana


4a setmana

P3 SENSORIAL 4 SETMANA


5a setmana

p3 parada sensorial 5


5- PARADA JARDÍ ZEN


La nostra parada és la de l’hort i del jardí.
El primer dia  vam fer una visita als diferents horts que tenim a l’escola i també vam contemplar i gaudir del petit jardinet.
El segon dia vam treballar al nostre jardí particular, sorra negra, marro i blanca, pedretes diferents, grans, petites i mitjanes i un pal de color per donar-li forma.

1a setmana


HORT ZEN 1 


 2a setmana

hort p-3 segona setmana  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...