P3
Al matí, gràcies a la col·laboració dels pares i mares, van portar esmorzars matemàtics. Vam explicar que havíem portat i vam classificar-los segons fossin esmorzars geomètrics o de numeració.
Després ens vam posar les ulleres matemàtiques i vam sortir a buscar formes i números pel carrer i el pati de l'escola.
A la saleta de psicomotricitat vam poder fer construccions amb caixes de diferents mides (prismes) i cilindres (taps de suro)
P4
Què us sembla si fem un pastís? Així comença l'activitat, anem a comprar els ingredients, fem el pastís tot seguint la recepta i... Ara com ens els mengem? hem de fer talls per tots i que siguin iguals? Comptem quants nens i nenes som per grup i fem hipòtesis dibuixos de com podríem tallar el pastís. Finalment ens el mengem.
Anem a comprar el pastís
Fem el pastís
Com el repartim?
Ens el mengem
Anem a comprar el pastís
Fem el pastís
Com el repartim?
Ens el mengem
P5
El dia de les Matemàtiques ens vam trobar un sobre a l'aula... Què extrany, qui ens el pot haver deixat? L'obrim? Millor esperem que arribin tots els nens i nenes!
Ara sí!... "Bon dia sóc la fada
purpurina. M’agradaria que m’ajudessiu
a buscar aquest llibre que he perdut, us deixo un mapa per on he passat a veure
si el trobeu.
Vigileu haureu de fer servir
tot el que sabeu de matemàtiques per solucionar les pistes que anireu trobant.
Ànims que us ho passareu
molt bé!"
I aquest és el mapa
A partir d'aquí vam anar seguint les pistes, ho voleu veure?
P5A: Dirigibles
I a la tarda ho posem en comú i fem racons.
P5B: Rellotges
I a la tarda ho posem en comú i fem racons.
P5C: Cinemes
I a la tarda ho posem en comú i fem racons.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada